Trip to London

9. listopadu 2011 v 2:02 | Shana |  Zajímavosti z mého světa
Zdravím všechny,
konečně jsem si zase vyšetřila čas abych aktualizovala blog.
První z toho co Vám chci předvést jsou fotky a maličký report z cesty do Londýna.
perex ;)

Cestovala jsem společně s přítelem Lukášem, Myrou a Alfredem. Cesta jako taková začala už na letišti, jelikož někteří cestovatelé letěli poprvé začali jsme již tam fotit ^.^

Já a Myra při pozorování hemžení na rampách pod námy. Uznávám že cestovat v lolitě není nejpraktičtější ale nemohla jsem odolat :3

Naše letadlo :)

Dlouhé čekání

Vnitřek letadla

Ihned po přítelu jsme se až nepříjemně důvědně seznámili s nacpaností a nepohodlností Londýnského vlaku. Ještě že nám byl někdo alespoň ochoten poradit kam jít XD
Po příjezdu do Londýna na vlakové nádraží Victoria jsme se museli s Myrou a Fredym rozloučit a rozjeli jsme se každý na svojí stranu k hotelu.
Londýnské metro je další "zajímavostí". Je o mnoho menší a užší než naše metro a o mnoho méně přehledné. Je zde 13 navzájem velice provázaných tras a ve výsledku vytvářejí nepřehledný chomáč ve kterém ovšem když se vyznáte můžete se velice rychle dostat z jednoho konce metra na druhý. další zajímavostí byl fakt že mezi sedadli v metru mají opěrátka O.o taže tlustí lidé (a spodničky) nemají téměř šanci XD

"This is Victoria line train to Walthamstow central"

Reklama je všude :D

Projížďa typickým dvoupatrovým autobusem dopadla velice dobře a dokonce jsme bez větších problémů díky mapě (děkuji Google map) našli i hotel.

Náš nový domov ...alespoň na následující dva dny :)

Jakmile jsme se trochu zabydleli a vybalili zmačkané šaty z miniaturního kufru vyrazili jsme rovnou do města. Cíl: Camden town
Tato módní čtvrť kupiodivu nenadchla nakonec nejem mě ale i Lukáše který oceňoval převážně zdobený výloh i celých domů v čemž se místní obchodníci evidentně předhánějí.
Prošli jsme i samotným "tržištěm" plným kamenných i stánkových obchůdků nalézající se na místě původních stájí a koňského trhu. Je zde veliké množství soch které připomínají tento původ.
Stánky samotné zde obsahují převážně módu jak mové kusy tak bazarové, od obyčejných jeansú až do temné gothic a lolita krámky. Dají se zde však nalézt i doplńky, knihy, desky, starožitnosti, karnevalové kostýmy, hudbu a doplňky do bytu.
Já jsem neodolala a našla si jediný obchůdek který má čistě lolita věci (i když spadá také pod Gothic, lolita & punk řetězec):
Sai Sai. Četla jsem na něj poměrně dobré recenze u slečen z Londýna a okolí takže jsem jej prostě nedokázala vynechat. A také jsem díky tomu šťastnou majitelkou další sukně a spodničky ^.^
Je pravda že Sai Sai má převážně Gothic loli věci, sweet lolitu tam nejdete jen velice po skrovnu :)

Tak módy bylo asi pro tuto chvíli dost :) v pátek už jsme toho více jaksi nestihli jelikož než jsem prolezla všechny krámy byla tma. ALe mám radost jelikož než zavřeli všechny krámy shtihli jsme pro Lukáše najít v GAME Rugby na PS3 :)) to byl jeden z cílů cesty ^.^

Druhý den jsme se pokusili vstát brzo, nakonec jsme z postelí vylezli asi ve čtvrt na deset XD no alespoň jsme stihli snídani. Dokonce jsem stihla udělat i svačinu z koupených potravin ;)
První zastávka kam jsme se vydali byl Tower bridge station.
Vylezli jsme akorát abychom se koukli na neskutečnou frontu před London Dungeon. Až když mě Lukáš upozornil mi došlo že se blíží Halloween a proto tam všichni chtějí. Frontu jsme ani nezkoušeli čekat byla až na konec ulice. Místo toho jsme zamířili k řece.
Já už v Londýně několikrát byla takže jsem se ujala role průvodkyně :)

rozložený panoramatický pohled ^.^ bohužel nemám program který by fotku spojil dobře XD

Lukáš v pozadí s Belfastem - válečné lodi předělaný nyní na muzeum

Hay´s galleria

Mozaika ^.^

Tower bridge. Na toto místo na focení jsme si doslovně vystáli frontu XD

Typisky anglické - telefoní budka ....

.... a dopisní schránka.

Poté co jsme přešli Tower bridge a vyfotili se u schránky a budky v přístavu jsme se prošli kolem Toweru. Kupodivu zde nebylo až tak plno jak by se zdálo. Je tam opravdu krásně. Zdrželi jsme se tam i na svačinu než jsme šli dále. Bohužel Tower je zblízka moc veliký na nafocení. Ale vyfotila jsem si přilehlou část z pěknou architekturou :)

Pod Tower bridge jsme objevili prodejce s čerstvě obalenými oříšky v cukru. Lukáš neodolal ^.^

Od Toweru jsme pokračovali pěšky k Bank of England které jsem nějakým záhadným způsobem zapoměla nafotit XD
Tam jsme sešli opět do metra a dojeli jsme si na Tottenham cout station kde jsme se vynořili u jedné z nejtypičtějíší a nejslavnějíší pamětihodnosti Londýna - Big Benu. K němu samozřejmě přihléhá také Wesminster Abbey a Housis of Parlament ;)

Královské jízdárny. Těch koní je mi poměrně dost líto.

Ještě jsme hodili očko na London eye a pokračovali jsme opět do metra.

Zde už jsme popojeli opět dále a to na Baker street station. Tam jsme nalezli co jiného než Baker street a údajné bydliště Sherlocka Holmese. Nyní je zde malé muzeum.

Socha geniálního detektiva

a muzeum

Po tomto výletu jsme již zamířili na London expo za Myrou a Fredym. Cesta z Baker street nebyla naštěstí dlouhá.. Čím více jsme se blížili tím více jsme podkávali lidí v cosplaych a jiných podivných šatech ^.^ alespoň nebylo těžké expo najít :) svezli jsme se za tímto účelem nadzemkou a pak jsme již jen obdivovali hromady cosplayú. Mám naofcený jen zlomek, doufám že Myra a Fredy mají ještě další :3

omlouvám se za svítící oči XD nedošlo mi že mám vypnout blesk XD

Bayonetta

Hrozně milé slečny se kterými jsme se na chvíli zastavila na pokec. Přijely až z Číny o.O

chiby Star wars :D

Z expa jsme se vydali dále. Nadzemkou jsme se vrátili na metro a zamířili do green park kde jsme se přes park dostali až k Buckinghamskému paláci.

Místo většini laviček zde mají na zapujčení lehátka O.o

Od paláce jsme pěšky pokračovali až na Picadelly circus. Zde jsme našli cestu do Chinatown :)

Věřte, nevěřte Robetra Ripleyho

^.^

Po návštěvě Chinatown jsme zamířili už na hotel. Pro jeden den toho chození bylo až možná příliš XD
Další den jsme vstali brzo aniž by to bylo nějak příliš plánované. Měnil se totiž čas a my díky tomu vstali o hodinu dřívě. Na to jsme zjistili že se mi vybil telefon - jediné spojení s Fredym a tím pádem i s letenkami XD redukci jsme sehnali až nakonec v jedné trafice O.o ale rozhodně jsme si nestěžovali. Po nabití telefonu jsme se rozloučili s hotelem a zamířili na victoria station kde jsme kufr nechali v úschovně a opět vyrazili do města.
Rozhodla jsem se že dnes uděláme ucelenější vyhlídkovou cestu a vyrazili jsme metrem směrem k Milenium bridge. Díky tomu jsme zjistili velikou zradu londýnského metra - některé trasy nejezdí v neděli celé XD
vyhodili nás o celé tři zastávky dříve, autobus nám ujel a my si to museli doťapkat pěšky.
Další zastávkou byla Golden Hinde - replika nejslavnější lodi sira Francise Drakea.

byla mlha XD

nikdy v životě by mě nikdo nedostal tam nahoru XD

živý horor - tohle patřilo k jednomu muzeu u London bridge *_* auto poháněné krví

Zlatý Fredy Mercury

Tomu se říká Reklama :)

Nakonec jsme se jeli podívat na národní muzeum které k mému znechucení opravovali takže jsme viděla jen modrou plachtu a neurčitou věžičku XD a už jsme vyrazili zpět na Victoria station kde jsme počkali na MYru a Fredyho a vyrazili na letiště.

Nová sukně ze Sai Sai. nemohla jsme odolat a nevzat si jí :)

Myře baret neskutečně sluší :3

V letadle nás čekala ještě finální zábava. Parta ostravských chlapíků vracejících se nejspíše s utkáná Arsenalu s Chelsea trochu přebrali. Dva normálně chodili ale ten třetí nebyl schopen ani porjít uličkou takže po dohadech s opilým i s kamarády ho vyvedli ven a my odletěli s téměř dvouhodinovým zpožděním XD
Doma jsem padla a druhý den jsem spala až do 4 odpoledne XD XD

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.