I love London

4. února 2013 v 19:16 | Shana |  Zajímavosti z mého světa

Ahoj,

konečně jsem se odhodlala abych zde dala dohomady celou naší cestu do Anglie včetně návštěvy Anime Expa konající se v London expo :)

Cesta autobudem byla neskutečně úmoná a vyčerpávající. Musím uznat, že okamžitě, jak jsme dorazili do Londýna jsem měla spíše chuť jt spát a vykašlat se na nějakou pocházku ale měli jsme jen tři dny včetně příjezdového a chtěli jsme je patřičně využít. Dorazili jsme před desátou dopoledne. Naše cesta započala na nástupišti Victoria station a proto jsme se vydali k nejbližší pamětihodnosti.
Pvní zastávkou tedy byl Buckinghamský palác. Jako obvykle před ním stál dav turistů nahlížejícího skrz mříže brány a čekající až se bude měnit střáž. A jelikož ani jeden z nás (já ani můj Miláček) nemáme zase tolik trpělivosti abychom se tlačili v davu raději jsme si vyfotili palác jen z dálky a vydali se dál skz krásný, ačkoliv trochu opadaný Green park.

Dav tam byl vážně hrozný, takže jsem se ani nepocpala k tomu abych si stráže vyfotila. No co budou další výlety :D

Jak je asi zřejmé z deštníků, zrovna krásné počasí jsme neměli. Zkrátka Londýn nás přivítal svým typickým počasím a všemy jeho náležitostmy :D Chvíli jsem uvažovala o deštníku ale jelikož jsme sebou tahli malý kufr a tašku tak se mi nechtělo ještě držet deštník XD

Jedna z bran, kteé vedou do Green parku, nevím zda se vlastně někdy otvírá ale je rozhodně krásná :) za mnou je mlhavě vidět kruhový objezd se sochami a sloupem, kteý stojí přípo před Buckinghamským palácem :)

Když jsme pošli Geen parkem spokojeně jsme si zalezli do meta a svezli se na zastávku Westminster Abbey (vřele všem lidem dopoučuji si koupit celodenní jízdenku, opravdu se hodně vyplatí pokud vám jí neprodává takový ******* jako nám :))

Jak napovídá název u východu jsme nalezli hned několik typických znaků Londýna - kásné hodiny Big Ben, k němu přiléhající budovy zvané Houses of parilament a také budovu Wesminsterského opactví (Wetsminster abbey). Na druhém břehu řeky Temže je také krásně vidět ruské kolo zvané London eye. Nikdy jsem v něm ještě nejela, vstup je strašně drahý, ale ráda bych to alespoň jednou zažila. Prý je seshora vidět celý Londýn.

Tuhle fotku jednoduše miluji :))

Houses of parlament z pohledu od řeky (foceno z mostu ne z vody !!)

Z tohoto pohledu je velice těžké vyfotit London eye tak aby tam nebyly auta, ale přebíhat silnici jen kvůli tomu se mi také nechtělo, zvláště, když jsme jinak šli úplně na druhou stranu :))

Od Big Benu jsme se vydali volnou pocházkou dál po ulici směem ke Královským jízdárnám. V ulici najdeme mnoho různých soch věnovaných významným osobnostem ale bohužel nevím o koho tam přesně jde, většinu z nich neznám :DD

Cestou jsme se prostě museli zastavit a vyfotit se u jednoho ze symbolů Londýna :) Budky jsou prostě pefektní :)))

Prošli jsme kolem jízdáren a pokračovali až na Trafalgar squere. Tam se nachází obrovský sloup nesoucí sochu admirála Nelsona (vážně je hrozně podobný Napoleonovy XD XD), také zde najdete překrásnou budovu Národní galeie ale jelikož na náměstí se připravovala nějaká akce (hodně stánků, repráků a podium takže předpokládám, že koncet) tak jsem nemohla skoro nic vyfotit. Před budouvou Galerie je krásná kašna obklopená sochami bronzových lvů :)

Tak aspoň jeden pohled na Trafalgar squere a budovu Národní galerie :) vpředu jeden z novějších Londýnských taxíků :)) je super jak tam mají některé věci takto "uniformní"

Z náměstí jsme se prošli na Piccadilly circus - jedná se o jakýsi dopravní uzel ve kterém se vytvořilo něco jako malé náměstíčko s dominantou fontány na jejímž vrcholku je socha Erose :)

V pozadí sochy je stará budeova obsahující velice kuriózní muzeum - Ripley´s Believe It or Not - muzeum kuriozit :) Je zde nejmenší auto na světě, sochy největších, nejtlustčích, nejmenších a td lidí na světě, různá vycpaná zvířata s dvěma hlavama a podobně, obrovské zrcadlové bludiště přes celé jedno patro a další a další bláznivé, zajímavé i občas nechutné věci :)
Jen kdyby ten vstup nestál tolik XD XD (http://www.ripleys.com/)

Cestou dál, když projdete několika vedlejšími uličkami, najdete úžasnou čínskou čtvrť. China town je plná restaurací od jídelen typu "sněz co můžeš" až po vybranější restaurace sevírující různé asijské speciality a lahůdky. Ceny se zde restaurace od restaurace výrazně liší a když jí pojdete celou jistě si vyberete. Ale rozhodně doporučuji vyzkoušet jednu z těch kde můžete sníct cokoliv :DD

Typický vstup do China Town :)

Když jsme všechno prošli začali jsme uličkami směřovat již k metru abychom jeli do hotelu a ubytovali jsme se. Ubytování bylo totiž možné až od nějakých tří hodin odpoledne :)
Ale než jsme našli metro narazili jsme na zajímavější krám - M&M´s world :DD
Oba (hlaně mého přítele) nás naprosto nadchl :D
Uvnitř jsme našli snad všechno co s lentilkama jde udělat - trička, baťohy, tašky, pyžama, sošty, pantofle, penály, plyšáky, ...... prostě všechno :D
A mimo jiné je tam na zdi ukázka všech maskotů M&M´s jak se vyvýjela jejich kresba a hlavně tuna a tuna lentilek :DD

Už vstup láká k nahlédnutí :3

Doufám, že v tom kostýmu alespoň byla holka a ne kluk, když se takhle pitvořil XD

velké sochy v životní velikosti :))

Celé jedno patro bylo od shora až k zemi je plné tub, kde si můžeme nabrat jakkoliv barevné a plněné lentilky dle své chuti a nebo si nakoupit již předdělaný mix buď v pytlíku nebo v dárkové krabičce, sošce, plastice a podobně :)) Člověk neví co by dříve snědl XDXD

Ale po této návštěvě jsme opravdu již jeli na hotel. Jeli jsme z Leinceste squere až do zastávky Ruislip :) Hotel nás velice příjemně překvapil. Viděla jsme něco na fotkách ale nakonec jsem zjistila, že to není veliký hotel ale naopak komplex několika menších baráčků se samostatným vchodem do každého pokoje. Vstupy ústili do krásné zahrady s chodníčkem propojujícím všechny budovy a vedoucím do hlavní budovy s recepcí a jídelnou. Budova je dělaná do staoanglického stylu jako krásné a velice vznešené stavení. Uvnitř bylo vše dělané spíše jako místnosti starobylého zámku :3 je to velice příjemné spestření od moderních hotelů :)

Pohled na jednu z budov

Můj Miláček a za ním Hlavní budova

Budova s pokoji, náš byl ještě o kousek dál. Naštěstí jsme byly dole, takže jsme měli opravdu svůj vchod :) je to takové příjemnější :3

Krásná zahrada, je škoda, že jsme tam byly už tak pozdě na podzim. V létě tam musí být překrásné posezení :))

V hotelu jsme si příjemně poseděli, zabydleli se a zase jsme vyrazili na cestu. nejprve jsme zamířili na první obhlídku Camden town.
Camden town je módní středisko Londýna. Není to jen ulice ale celá čtvrť. Hned jak vystoupíte z metra vás okamžitě vítají první vlaštovky krámků, čím více jdeme do cenra Camden town tím více krámů přibývá. A když dojdeme na konec ulice narazíme na bývalé stáje které jsou nyní plné dalších krámků, jak kamenných tak i stánků. Najdeme zde všechno od obyčejných bot až po nejextravagantnější výstřelky módy a k tomu ještě hromady doplňků a stánků s modifikacemi. Ve stájích také najdeme různé stánky s občerstvením, vybrat se dá cokoliv - asijská, řecká, italská, thajská,.... všechny možné kuchyně :)
V centru stájí pak najdeme také starožitnické krámky, vetešnictví a second handy :)

Ale jakmile se začne stmívat, je trochu problém, že se zde špatně vyznává. Proto jsme se nakonec raději ozhodli vrátit se až druhý den a nyní jsme se vydali po jiných památkách, které stojí za to shlédnout i v noci :)
Vycestovali jsme tedy k London dungeonu - něco mezi muzeem, živou show a výstavou mučidel :D
Podél něj se dostaneme k průchozí nákupní pasáži zvané Hay´s galley. Jedná se údajně o nejstarší nákupní galerii v Anglii. Je velice kásná i když nyní velmi nevhodně zdobená moderními rádoby sochami z odpadu .... ne prostě se mi moderní umění nelíbí. Zvlástě v kombinaci se starým a krásným uměním :)
Když projdeme galerii najmede řeku :D temže je v noci krásně temná, a zvláště kásná je, když jí osvětlují světla na Tower bridge. Ještě před ním se nalézá Belfast - bývalá bitevní loď, nyní předělaná jako muzeum s voskovými figurínami. Je to velice zajímavá prohlídka a myslím, že stojí za to :)

Z Belfastu toho asi mnoho neuvidíte. Ona taková tma zase nebyla ale bohužel foťák tohle už nedokázal :)

London bridge je v noci skutečně překrásný :3

A tím dnešní den skončil. Byla už opavdu dost tma a byly jsme vážně unavení takže jsme zmizeli a jdeme spát :D

Druhý den jsme se probuduli docela brzo na to jak pozdě jsme usnuli.
Den jsme zahájili jak jinak než vynikající obrovskou snídají v krásné jídelně :)

Můj Miláček se snídaní :) v pozadí vidíte jak krásné to tam bylo :D (omlouvám se, byla jsem už v hodně hotelech a hodně luxusních ale poprvé v hotelu, stylizovaného do starodávného stylu :3)

Trochu rozmazaná XD ale to jsem já při snídani :DD

Tady je ještě alespoň z části vidět celý outfit :) ten krb mě hozně fascinoval :3 jinak ty květiny nahoře na kbové římse jsou od svatby, která se tam konala :)

Příjemné posezení vedle jídelny :)

Po snídani jsme vyrazili na Anime expo ( z něj bude report v dalším článku, jelikož už takhle je to dost dlouhé :D)

Trochu detail na vlasy ačkoliv díky občasnému dešti a vlhkosti vzduchu se mi ofinka zvlnila ještě dříve než jsme stihly vlézt do metra XD XD za mnou je značka naší stanice :))

po Anime expo jsme vyrazili zpět do Camden town znovu abychom si ho konečně prošli pořádně :) a já byla rozhodnuta, že stejně jako loni si koupím nějakou krásnou loli věc :DD
V Camden town je jen jedna jedna značka co se zaměřuje i na lolita oblečení - Gothic&Lolita&Punk. Jsou tam krásné originální věci perfektně sedící do Gothic a Classic lolity a pak také mají repliky zaměřené na Sweet lolitu. těm fandím patřičně méně XD
Co je poblém je samozřejmě fakt toho, že mají různé dodavatele a proto je trochu nutné hlídat kvalitu a za druhé častokrát se stává, že mají věc jen jedenkát od každé velikosti a tak máte často smůlu :D
kromě této značky jsou zde ale také gothic značky a obchody, ve kteých často naleznete kásné lolita šaty, přesto, že jsou tam jen třeba dvě, tři varianty :)

Hodně budov (nebo vlastně možná všechny) v Camdenu mají úžasné plastiky nad krámy a dokonale krámy prezentují. Dotváří to podle mě pefektně výstřední a zaujímavou atmosféru této části města :)

Vstup do nejhlubší části bývalých stájí :)

Výzdoba je tam naprosto uchvacující!

Ha a kolik z vás se šťouralo koni v nose :DD

A tím vlastně pomalu končil druhý den, v Camdenu jsme strávili hodně času, nakonec mě můj Miláček pozval do Subwaye :3 který mám hrozně ráda a který je původně z Anglie takže jsme byal nadšena :DD a pak jsme už jeli do hotelu :))

A třetí den byl již velice krátký :) Ráno byla další snídaně, poté jsme sebrali svých pět švestek a vyrazili jsme k nádraží. Jelikož jsme tam měli hodně času tak jsme si sedli do Stabucksu a pozorovali mokré zmrzlé lidičky běhající kolem za oknem. A v 11:30 jsme vyrazili směrem domů XD

A to jsou poslední fotky, v tom jsem nakonec i cestovala :) omlouvám se za hnědé boty ale měla jsem sebou jen jedny :)

Mimochodem, jak je asi jasné, tohle jsou ty nové šaty :DD

Outfity:

Šaty - Rose Melody
Punčochy - dárek od mamky
Svetřík - Orsai
Květiny ve vlasech - handmade a vietnamci
Korunka - z Porcelain doll

Třetí den:
Šaty - Hell Bunny

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.